ESDENT
Uśmiechający się zespół stomatologiczny w klinice dentystycznej stojący na tle czarnej ściany z białym logiem kliniki Doktor O w kształcie litery O

Poznaj dentystę-wizjonera, który wie jak dostrzec ludzi w swoich pacjentach. Zobacz jak wykorzystać media społecznościowe, aby zwiększyć pozytywną energię swojego zespołu.

Historia Dr. Ivana Olajoš to opowieść o wizji, która ukształtowała nietuzinkowy sukces. Od zwyczajnej, małej praktyki dentystycznej do postaci poziomu bohatera – Dr O troszczy się o zdrowie i uśmiechy stale rosnącej grupy pacjentów.

Szklana elewacja budynku kliniki stomatologicznej Dr O z logiem kliniki w kształcie litery OSzklane drzwi wejściowe do kliniki stomatologicznej Dr. O w Zagrzebiu

Tradycja rozpoczyna się dzisiaj

Klinika Dr. O znajduje się pośród imponującego kompleksu czarnych wież – jednego z najnowocześniejszych budynków w Zagrzebiu, który bardziej reprezentuje falę zmian w Chorwacji, niż jej tradycyjną architekturę. W klinice chęć ucieczki przed tradycją wyrażona jest przez wizualną tożsamość: za pomocą uniformów i metod troski o pacjenta – wszystko według wyjątkowej wizji Dr. O.

Już od początku kariery zawodowej w 1999 roku Dr O marzył o otwarciu swojej własnej kliniki. Zaczynał od małych pomysłów, które rozrastały się i zmieniały w czasie, jednak jedno było jasne – ostateczny efekt będzie daleki od tradycyjnej praktyki stomatologicznej. Świeża, minimalistyczna i otwarta.

Gabinet stomatologiczny z czarnym asystorem i srebrnym unitem stomatologicznym XO 4Stomatologiczny gabinet zabiegowy w czarnej kolorystyce i czarnym unitem stomatologicznym XO

Nie lękaj się, Dr O jest z Tobą

Powszechnie wiadomo, że strach może być głównym czynnikiem wpływającym na złe relacje między pacjentem, a dentystą. Dlatego właśnie zdolność zyskania zaufania pacjenta jest największym sukcesem klinki Dr. O.

Kiedy po raz pierwszy kontaktujesz się z dentystą, nie chcesz rozmawiać z instytucją, ale z osobą, której możesz zaufać – mówi Dr. O.

Możesz ufać nam jak zwyczajnym ludziom, a nie dentystom, asystentom czy zawodowcom. Ta koncepcja obejmuje również pacjentów - przede wszystkim, muszą czuć się, jakby byli naszymi znajomymi – niemal rodziną, a nie klientami. Oferujemy im najlepszą jakość, najlepsze zabiegi i najlepsze wyposażenie.

Zapytany o jego rolę w klinice, Dr O objaśnia: Mam doskonały zespół, ale to bardzo ważne abym zawsze był na miejscu, kiedy pacjent przychodzi do nas po raz pierwszy. Dopiero wówczas przekazuję pacjenta innemu dentyście lub komuś z naszego zespołu dentystycznego.

Dr O nigdy nie stracił pacjenta – jednakże w tej codziennej pracy zdaje sobie sprawę ze starego powiedzenia: Możesz zawieść kogoś dwa razy: pierwszy i ostatni.

Asystentka stomatologiczna w czarnym uniformie przygotowywująca się do zabiegu

Zaufanie zaczyna się w domu

W klinice Dr. O relacje z pacjentami opierają się na dwóch filarach: zaufaniu i komunikacji.

Najpierw, kiedy wchodzisz do kliniki, wita cię szczególna atmosfera – muzyka jest głośna i żywa, każdy rozmawia i uśmiecha się – nasze pierwsze wrażenie w żaden sposób nie wskazywało na klinikę dentystyczną. To wszystko dzięki doskonałej chemii zespołu dentystycznego – ich rozluźnione, przyjazne podejście ma bardzo pozytywny wpływ na pacjentów.

Dr O mówi: Lubię postrzegać swoją klinikę jako coś innego – oczywiście nasze uniformy są czarne, podobnie jak fotele dentystyczne – ale nie są to jedyne różnice. Mam alergię na tradycyjne oczekiwania co do wyglądu dentysty. Zawsze lubię nawiązywać kontakt z moimi pacjentami, rozmawiam z nimi i sprawiam by poczuli się jak u siebie w domu – i oni zawsze wracają.

  

Poczekalnia w klinice stomatologicznej z czarną ścianą i dużym białym logiem w kształcie uśmiechającej się litery OUśmiechający się zespół stomatologiczny i robiący sobie selfie

Twoi fani są twoimi przyjaciółmi

Marketing oraz zawartość mediów społecznościowych kliniki Dr. O celują w serca ludzi – to doskonały przykład tego jak udostępnianie zdjęć i prawdziwe historie mogą pomóc w budowaniu silnych relacji. Jest to dużo bardziej skuteczne, niż zwyczajne reklamy, czy niekończące się zniżki.

W naszą aktywność zaangażowany jest cały zespół dentystyczny. Umieszczają ciekawe zdjęcia i tworzą historie z codziennego życia, które pozwalają ich pacjentom oswoić się z wyjątkową, przyjazną atmosferą kliniki.

Celem jest nawiązanie dialogu, otrzymywanie komentarzy od prawdziwych pacjentów, którzy poznali podejście Dr. O i umożliwienie im dzielenia się swoimi doświadczeniami na Facebooku. Ta bezpośrednia komunikacja jest wzajemna – możesz uzyskać odpowiedź kliniki w ciągu 3 minut. Żadna wiadomość nie pozostaje bez odpowiedzi i zawsze jest ona traktowana indywidualnie.

Łącząc rosnące zaufanie z najwyższej jakości zabiegami, opartymi o najlepsze dostępne narzędzia, wynikiem musi być sukces – i tak istotnie jest. Ponad 7000 fanów dołączyło do strony Dr. O w mniej niż 8 miesięcy. Facebook pozostaje głównym kanałem komunikacji kliniki zarówno z obecnymi, jak i nowymi pacjentami.

Odwiedź wyjątkową stronę Doktora O na Facebooku i obserwuj jego i jego zespół.

Źródło: xo-care.com

Zdjęcie grupowe roześmianego zespołu stomatologicznego w klinice Doktora O

Udostępnij na:

Skontaktuj się z nami